fredag den 23. december 2011

Glædelig jul!

Kære allesammen :)

Jeg vil hermed gerne have lov til at ønske jer og jeres familie en rigtig glædelig jul!
 
Jeg er nok først tilbage her sidst i december, da jeg synes, at der er rigeligt at se til her i juledagene.  Skal du ud og købe den sidste julegave til kæresten, konen eller datteren, har jeg et par gode forslag fra min egen liste. Det kunne det f.eks. være:
  1. Smykker! Alle kvinder jeg kender elsker smykker og hende her har nogle smukke af slagsen - dog bliver de jo forsinket, nu man er sent ude ;)
  2. En lækker creme: Jeg vil anbefale Kiehl's whipped body butter. Ellers kan Matas granatæble bodyoil gøre tricket, eller evt. en body butter fra The Body Shop
  3. Mascara (YSL og Dior synes jeg har de bedste mascara'er)
  4. En god duft (det går man bare ikke galt i byen med)
  5. Tøj/undertøj (bare ikke i rødt)
  6. Gavekort til ansigtsbehandling eller massage
  7. Et hjemmelavet gavekort med klip på til årets løb (jeg vil f.eks. gerne have sådan et med klip på til hyggeaftener, da december har været en fortravlet måned for vores vedkommende)
Er butikkerne lukket og er du en mand, der desparat mangler den sidste julegave til kæresten eller konen , er der jo selvfølgelig også den allersidste mulighed :D

  

God fornøjelse og glædelig jul, allesammen. Jeg håber, at I får en fantastisk aften i morgen hver og én.

Hvad ønsker du dig til jul?
De hjerteligste julehilsner fra Anja


3 kommentarer:

Conni Nørskov sagde ...

HAHAAAAAA, hvor er den FED, den video! Tusind tak for julehilsen, link og et hysterisk godt grin! :) Mine julegaveønsker i år har været rigtige tøzeting (hmm, tæller en herre-tee også med i den kategori?) I hvert fald står den på tøj, smykker og make-up. Det er jo hele tre ting, som man aldrig kan få for meget af! Synes også din liste med gaveforslag er ret god - sagt i al ubeskedenhed ;) Jeg har selv en lækker YSL-mascara og mit forhold til granatæble bodyoil'en kender du jo alt til! ;) Jeg ønsker også en rigtig glædelig jul til dig og dine kære! Kæmpejuleknuz herfra! :)

Anette sagde ...

Rigtig glædelig jul, Anja! Kærligst Anette

Anja Sand Bjerre sagde ...

Skønne kvinder - jeg håber I havde en SKØN JUL :)