tirsdag den 6. december 2011

Det' sørme, det' sandt December!

Pyha, ja inden man får set sig om, er det sandelig jul igen. Er jeg den eneste, der bare synes, at dagene flyver afsted!?  Jeg synes jeg har haft travlt med alverdens gøremål, og derfor er bloggen (desværre) blevet syltet lidt på det sidste - det beklager jeg.

For det første er der jobsøgningen, som jo bekendt tager ret meget af min tid. Jeg ved, at sådan bør det også være, men det er meget vigtigt for mig, at have grænser for, hvornår på dagen og hvor lang tid jeg søger, da jeg jo ih og åh så gerne vil gøre det godt. Dermed kan jeg let komme til at "overdo'e" og derfor er jeg  nødt til at sætte grænser, hvis jeg ikke skal stresse mig selv mere end nødvendigt. Men stadig tager det MEGEN tid.
Min kæreste har oveni fået nyt arbejde for nylig, og dermed er det jo også mig, der står for det huslige m.m., for det holder simpelthen ikke, at han kommer hjem kl. 18, og så er der intet gjort. Desuden er mine papirer kommet i orden ved køreskolen, så jeg skal på glatbane nu på torsdag og til prøve først i næste uge.. og så har jeg bagt og bagt og bagt.. og gjort rent, osv. (ANJA! hvornår lærer du dog at sige nej! :) )

Men jeg håber, at I kan leve med, at der går lidt tid mellem jeg skriver lige nu - hang in there! Julefreden skal nok begynde at sænke sig om ikke så længe :)

Da jeg vågnede i morges, vågnede jeg op til det bedste syn: SNE! Jeg elsker sne :) Jeg kan simpelthen ikke få nok af at se på det. Nu har jeg også fået pyntet til jul, så jeg har simpelthen ikke kunnet lade være med at råspille julemusik hele dagen, og har fået et smil på læberne af det, for jeg elsker julen med alt hvad den har at bringe. I weekenden er det tid at hente et lille juletræ til os og vi vil i Den Gamle By, så jeg er sikker på, at julestemningen er her for at blive efter næste weekend.

Er overbevist om, at nissefar sidder godt her:)
 
Min højtelskede kalendernisse og en postkortsnor uden noget særligt på (endnu)

Ren uspoleret julehygge :D

Hvis du er interesseret i at vinde en skøn adventsgave/julegave til dig selv i denne herlige juletid, synes jeg, at du skal kigge med her, hvor Anette udlodder adventslækkerier af enhver tænkelig art inden for beautyverdenen.

Er du klar til jul? ;)

3 kommentarer:

Conni sagde ...

Eeej, hvor ser det bare fint og hyggeligt ud, Anja! :) Kan da blive helt misundelig på Nissefar - den stol ser dælme lækker ud! Vi er nok ikke helt klar til julen endnu, men vi er til gengæld supergode til at anti-stresse og har forlængst lært, at julen kommer under alle omstændigheder (så vi kan lige så godt ta' den med ro, haha!) Dejligt at høre, at du går og hygger og får smil på læben - det må være noget af det, julen virkelig handler om, ikke? Og tur i Den Gamle By - hvor lyder det bare hyggeligt! Håber I får en rigtig dejlig tur. :) I øvrigt god tur på "skvat"-banen på torsdag. Jeg kan huske, at der gik lidt drengerøv i den, da jeg var afsted; syntes det var vildt sjovt, når det nu foregik under kontrollerede forhold.
p.s. Jeg brød mig ikke så meget om at se sneen derude i morges, men det var fordi jeg skulle ud i det. Set inde fra en dejlig lun stue synes jeg også, det er hyggelig og fint! ;)

Anjainspace sagde ...

Tusind tak, Conni :) Jeg synes også helt sikkert at det er hyggeligt - for det er lige sådan her vi vil have det :D
Der er også god tid til jul endnu, så mon ikke

Anjainspace sagde ...

hov.. kom til at trykke send for tidligt. Ville bare sige, så mon ikke vi alle bliver klar til jul ;) Og tak for din opmuntring omkring glatbanen - det skal nok blive sjov. Så længe jeg kan nøjes med at gå og cykle, er sne bare fantastisk i mine øjne. Hellere det end mørke, regn og rusk ;)