onsdag den 2. november 2011

Styr på sagerne!

Hold da helt fast hvor synes jeg, at sidste weekend gik hurtigt, og nu er vi igang med en ny måned - og snart også en ny weekend. Det er jo ufatteligt. Det kan hurtigt blive jul (JUBII!) :)

Jeg var i søndags ude og hente en reol ved en veninde, da hun skal flytte og ikke kan have den med. Og da vi har et frygteligt rodet kontor, ja, så lå det hende lige for at spørge, om reolen kunne være noget for os. Og jøsses hvor får man da bare samlet til sig! Nu står reolen fyldt med alverdens sager, men hvor jeg dog elsker den allerede, for se lige en orden den har skabt på vores ellers rodede kontor/opbevaringsrum:

 
Jeg havde egentlig besluttet, at dagens indlæg skulle handle om det billede med sampling (overførsel af billeder til lærred), som jeg var igang med at lave til en veninde. Men utålmodig som jeg er, gik jeg for tidligt igang med et trin af samplingen, og derved gik det i kage. Så mig igang med et nyt lærred og nye billeder! Jeg skal nok vise jer teknikken en anden dag, hvor jeg skal igang med at overføre billeder. Nu skal jeg bare have en baggrund malet, inden det bliver en realitet.

Snart kan jeg gå op til min teoriprøve i forbindelse med, at jeg er ved at tage kørekort. Jeg synes det er rart, at det er kommet så vidt, og så alligevel. Jeg hader prøver! Men at blive færdig - yes det bliver fantastisk ;) Lige pludselig er ens uge fyldt op med teori, køretimer og så lidt mere teori og lidt flere køretimer. Så jeg glæder mig til at få lidt fritid igen. Selvom jeg er arbejdsløs er det vidst en udbredt misforståelse, at arbejdsløse laver ingenting.

Jeg besluttede mig sidste dag til at give mig selv en lille "godt-gået-gave" i form af en skøn lipgloss fra Dior. Og så endda i rød. Er ikke sikker på, om jeg kan bruge rød, men tror det er en tilvænningssag. Har aldrig ejet en rød lipgloss eller læbestift, men helt neutralt kan også blive kedeligt i længden, så jeg går med den røde gloss, så tit jeg kan. Jeg tror på den bliver vildt flot til jul. Farven hedder "little red dress"( skønt navn hvis du spørger mig ;)) og er fra Diors "Dior addict"-serie. Gloss'en er mere transparent end en læbestift og har fint shimmer i, uden det bliver for "dullet op", og det kan jeg rigtig godt lide.



Hvordan har du det med rødt på læberne?

1 kommentar:

Conni sagde ...

Du behøver nu ikke vente til jul, for de røde læber er superfine til dig, allerede nu!;) Jeg er selv vild med røde læber, men har det som så mange andre, at det er noget, jeg skal vænne mig til at se mig selv med. Det virker bare på en eller anden måde lidt grænseoverskridende, men jeg tror det er et spørgsmål om tilvænning (eller "selvtvang", hvis der er noget, der hedder det?) Så måske vi skulle indføre en røde-læber-dag, om ugen? Synes i øvrigt det er en rigtig god idé at give sig selv en godt-gået-gave, for det giver lige selvtilliden et boost, også. Held og lykke med teoriprøven, jeg er sikker på, du sparker røv! ;) Og tillykke med den fine reol; kan se, at der er pænt mange bøger i den, og det er virkelig noget, vi savner meget her i vores nuværende bolig - altså plads til bøgerne. Sampling kender jeg ikke så meget til, men det lyder rigtig spændende, så det skal vi da lige høre lidt nærmere om, eller hva'? :)