tirsdag den 4. oktober 2011

Update

Som lovet, kommer jeg nu her med en lille update på øjencremen fra Natuvive med silkeproteiner. Jeg har brugt den i et par mdr. nu. Jeg må dog krybe til korset og sige, at jeg nok havde forventet lidt mere af denne creme da jeg prøvede den første gang. For så silkeblød cremen var, forventede jeg gode resultater.
Faktum er, at jeg de sidste 2 uger kun har brugt cremen et begrænset antal gange, da jeg ikke synes den lever op til de forventninger jeg har haft.

Cremen er lækker, men den silkebløde følelse lægger sig nærmest som en hinde rundt om øjet, og jeg har ikke en fornemmelse af, at den egentlig trænger ind i huden omkring mit øje. Jeg bruger ellers meget lidt af cremen (hvad der svarer til et stort knappenulshoved) og dette fordeler jeg så omkring øjet efter foreskrifterne. Alligevel synes jeg at de mørke rande under øjet er lige så tydelige som altid og i det hele taget er jeg ret skuffet over denne creme. Nu mangler jeg bare et godt alternativ. Jeg har overvejet en øjencreme fra Murad, men jeg er faktisk lidt usikker på hvilken én. Den skal gerne bekæmpe de små fine linjer jeg begynder at få om øjet og så skal jeg gerne have de sorte rande reduceret, så kender du en god øjencreme til dette formål, skal du være så velkommen til at skrive en kommentar.

Jeg var også så heldig, at jeg jeg fik en veninde til at hente et sæt fra Kiehl's i Magasin i Århus. Det er desværre ikke så tit jeg ser hende, men så har jeg noget godt til gode. Det eneste der skulle til, var at aflevere et postkort som jeg fik på en PDF-fil fra hende her 
Hun er og bliver simpelthen fantastisk!

Jeg var også så utroligt svineheldig at vinde en trøstepræmie fra en af hendes konkurrencer - 2 smukke neglelakker fra Tromborg.. jeg måtte bare have dem på med det samme :)

 
Af nye ting kan jeg også fortælle, at jeg igen er jobsøgende og ikke sygemeldt. Hverdagen er kommet lidt mere i system. Og så er det bare virkelig vigtigt at jeg ikke lader mig presse til noget. Jeg søger hvad jeg kan - jeg har mit på det tørre.

Jeg har også fået en penneven her i blogland. Hun er en sød og åben kvinde at skrive med og meget interesseret og så har hun selv en fantastisk blog med linket til en online butik. Og så skal jeg endda møde hende sidst på måneden. Det bliver simpelthen så spændende, og så håber jeg, at jeg kan leve op til hendes forventninger :)

Med hensyn til kørekortet, kan jeg sige, at jeg var i kravlegård sidste uge, og at jeg skal ud at køre i trafikken for første gang sidst denne uge eller først næste uge - jøsses jeg må nok indrømme, at jeg ikke glæder mig helt vildt. Men siger til mig selv, at hvis min far i 50'erne kan tage kørekort, så må jeg også kunne det. Teoriprøverne på cd'en har jeg klaret med 6-8 fejl, så jeg synes faktisk jeg er ret hård til det. 

Nå, nu vil jeg ud i det gode vejr og så have startet et maleri op (igen!) god dag, skønne mennesker! 

1 kommentar:

Conni sagde ...

Uha, bliver helt rød i bærret nu :) Tusind tak for de søde ord! Jeg glæder mig også meget til at møde dig, og det med forventningerne hænger vi os ikke så meget i, vel? Det er jo altid spændende at møde nye mennesker man kommunikerer godt med! ;) Held og lykke ude i trafikken, det skal nok gå! Heldigvis er det jo kørelærer der vurderer, hvornår man er klar til at blive lukket ud; han/hun må jo forventes at have en professionel vinkel på sagen, for hvis vi først skulle afsted, når vi selv følte os klar, så kom vi nok aldrig af sted! :):)