torsdag den 20. oktober 2011

Minikiehl's

For noget tid siden efterhånden havde Anette på Beautyspace en konkurrence i anledning af Kiehl's fødselsdag. Jeg vandt desværre ikke hovedpræmien, men var alligevel så heldig (som mange andre Beautyspacelæsere) at kunne få en gratis gave på 5 vareprøver. Jeg er en sucker for sådan nogle ting, og da jeg ikke har prøet Kiehl's før, ja, så var det jo en god mulighed. Men ak og ve, jeg skulle jo afhente prøverne i Magasin i Århus, og der kommer jeg desværre bare ikke til hverdag. Men jeg fik en sød veninde til at hente prøverne, og da hun var i byen i dag kom hun forbi med dem. Det er faktisk nogle ret ok størrelser prøver. Indtil videre har jeg kun prøvet den kombinerede håndcreme/bodycreme med duft af koriander. MUMS hvor er den lækker i konsistensen og mine hænder bliver super lækre. Især mine neglebånd har lidt lidt under fjernelse af neglelak osv. Men cremen her virker også lovende på dette problem. Jeg vil prøve at huske at give en update på disse gode ting:



Det var skønt at få sådan en lille forkælelsespakke til mig selv. Har haft en dag, hvor jeg har søgt jobs hjemmefra og oveni har jeg været ude at køre. Så alt i alt har dagen været fyldt god ud. Jeg fik ros i dag fra min kørelærer - jubii ;) Men det er nu altså alligevel meget forskelligt, hvor godt jeg synes, at jeg klarer det. Ordsproget "Det er ikke hvordan man har det, men hvordan man tager det", gør sig gældende her.

I morgen står den på jobsøgning hjemmefra. Jeg regner dog meget kraftig med, at det bliver på biblioteket jeg søger, bare for at se nogle mennesker. Når jeg er færdig med det, bliver det lidt rengøring og så skal jeg måske videre med det nye billede jeg har gang i. Men SÅ synes jeg også godt, at jeg må holde weekend!

Hvad skal du bruge weekenden på, og hvad er din yndlingshudpleje?

3 kommentarer:

Conni sagde ...

Jeg glæder mig til at høre nærmere om Kiehls produkterne. Havde ikke selv mulighed for at afhente mine, og så tænkte jeg, at datterens veninde, som bor i Århus, kunne hente dem og selv få glæden af dem; men ak, hun havde ingen printer, hun kunne printe postkortet ud på, så det hele gik i vasken, og Kiehls sparede dermed et sæt produkter. Æv!;) Stort tillykke med ros fra kørelæreren - er det noget, vi skal høre nærmere om? ;) Husk nu at holde fast i det, næste gang du måske synes, det går knap så godt!
Weekenden her kommer nok også til at stå på lidt jobsøgning, og ellers tager vi den bare lidt ovenfra og ned og ser, hvad vi eventuelt finder på. Vi kan generelt godt lide, at der ikke er planlagt alt for meget på forhånd (med mindre, selvfølgelig, at det handler om powershopping, men det er ikke lige aktuelt!)
Min yndlingshudpleje.. hehe, lige nu er det Elisabeth Gierus' produkter, men ellers kan jeg ikke sige, at jeg har nogle faste favoritter. Søger stadig efter de ultimative vidunderprodukter til fornuftige priser. :)

Annette sagde ...

Ih, jeg nåede ikke at få Kielhs produkterne. Men lyder da godt ind til videre :)

Anjainspace sagde ...

Anette: Jeg skal nok komme med en lille update på dem ;)