søndag den 9. oktober 2011

En flad 50'er og et par chilipebre

En flad 50'er var hvad jeg skulle give for en stak bøger, jeg købte ved en veninde, der skal flytte. Hun skulle af med dem, da hun ikke havde plads til alt i sin nye lejlighed.
Bunken består af:



Jeg synes faktisk det var lidt af et røverkøb jeg gjorde, og jeg skulle da også lige være sikker på, at det var 10 kr. pr. bog og ikke 50 pr. stk. hun mente. Men nej. 50 kroner for 5 (forhåbentligt) gode bøger. Jeg glæder mig meget til at gå igang med en god bog, nu hvor det er så sørgeligt et vejr, som mest af alt opfordrer til at krybe under dynen.

Jeg var ude at køre første gang i torsdags. Pyh hvor jeg bare mega nervøs, så det var en kæmpe overvindelse at skulle rundt. Jeg blev med det samme smidt ud i kraftigt regnvejr, store kryds, rundkørsler, sammenfletninger osv. Jeg var sindssygt stiv i kroppen og følte at der var 40.000 ting at huske på. Den usikre og halvbange Anja kom frem der pga.følelsen af, at jeg netop ikke kunne koncentrere mig om alt. Åh, hvor er jeg bare alt for god til at stille ALT for høje krav til mig selv.. sådan har det vidst altid været. Men jeg håber jeg kommer godt igennem. Alle jeg har talt med spørger, om jeg ikke glæder mig til næste gang jeg skal køre igen. Men jeg vil ikke sige, at jeg ligefrem glæder mig. Det kommer vidst først senere, når jeg synes, jeg er ved at føle mig mere tryg ved det. :)

Har været lidt halvsløj de sidste par dage med ondt i halsen osv. Sådan går det altid, hvis jeg synes, at der er mange ting der fylder. Jobsøgning, "jobkursus", teori om lørdagen, køretimer i løbet af ugen, og så skal jeg have læst på stoffet samt tage nogle prøver online.. ja, og så er der alle de der hverdagsopgaver ved siden af. Glæder mig til, at der bliver lidt mindre at skulle planlægge og gå til og ikke mindst at kunne sove længe en lørdag morgen!

Med hensyn til chilipebrene fra overskiften, så henviser det jo til, at jeg skal til koncert med Red Hot Chilipeppers på fredag - er du gal jeg glæder mig. Elsker deres musik!

Nå, nu vil jeg lægge mig og se film. Der er "Ved verdens ende" på TV2. Hav en god uge allesammen :)

2 kommentarer:

Conni sagde ...

Uha - bøger kan man ikke få nok af, og billige bøger er bare endnu bedre! Af bøgerne på dit billede har jeg dog kun stiftet bekendtskab med Dan Brown og Stoker, men de er også hamrende gode, begge to! Håber, du er ved at være på højkant igen? Egentligt positivt, at kroppen kan finde ud af at sige fra, når det hele bliver for meget. Men træls er det jo, mens det står på. Chili siges jo at være godt til at rense ud med, så det må være den perfekte indledning til weekenden - go' koncert! ;)

Anjainspace sagde ...

Nej, det er nemlig rigtig ;) Jeg er nogenlunde på højkant. Har været hjemme siden mandag. Men i morgen skal jeg afsted. Er stadig ret snottet, men går ikke ud fra det er helt væk før om nogle dage. Men jeg er noget mere frisk end i mandags - der var den slem. ;) Glæder mig bare til koncerten - og mange tak, jeg håber koncerten bliver fantastisk. :)