fredag den 23. september 2011

En dejlig fredag

Ja, jeg kan jo kun sige, at jeg synes, at det er en fantastisk dag. Har mediteret og har egentlig følt mig godt tilpas. Men er dog lidt nervøs grundet jeg skal til lægen i dag. Jeg håber, at jeg kan få kommunikeret ud, hvad det er, der trykker mig. Faktisk hader jeg lidt læger!

Men ud over det, ja så er jeg jo blevet færdig med "Uglen Eivinds fødselsdag."  Billedet kan du se under fanen "mine billeder" herinde, hvor jeg også har lagt nogle af de andre billeder, som jeg har lavet ind.

Jeg gik også ind på beautyspace, da der var en konkurrence med Tromborgprodukter..og jeg var skisme så heldig at vinde en trøstepræmie - Jubii! Hvad det er, ved jeg faktisk ikke endnu, men jeg er sikker på, at det falder i min smag. Anette kan bare det kram der. Og om 8-10 dage har jeg min præmie. :D

I morgen skal jeg til min allerførste teoritime på køreskolen. Synes det bliver vildt spændende, og hvis andre har gjort det før mig, så kan jeg også, ja jeg kan! Ellers står den på servering til min dygtige fætters svendegilde i morgen og ellers bare afslapning i weekenden.. glæder mig. Men nu: først en tur til lægen. Wish me luck.

God weekend allesammen!

2 kommentarer:

Anette sagde ...

Spændende hvad trøstepræmien bliver...tillykke til dig. Det er helt velfortjent!

Anjainspace sagde ...

Nårh, det var en sød kommentar, Anette :D Tusind tak.