tirsdag den 23. august 2011

Test, test, test!

I dag kom de produkter jeg så længe har glædet mig til. Produkter fra Anette på Beautyspace, som jeg skal teste. Jeg synes, at det bliver rigtig fedt at få lov at skrive lidt igen og lægge lidt energi i dette, også selvom det kun drejer sig om et par linjer. Og jeg siger det lige igen: jeg føler mig altså bare beæret over, at jeg er en af dem, der får lov til det!

Savner du et "beautyfix", kan du få det lige her :)

Produkterne jeg har fået er følgende:

Jeg kan (og vil) jo selvfølgelig kun vise dem her. Anmeldelsen må I selv se på Anettes side om et par uger (lige en lille cliffhanger!) Og nu vil jeg ud og teste, teste og teste "In the name of Beauty!"

3 kommentarer:

Conni Nørskov sagde ...

Hej Anja!
Du spurgte til min nybagte blog inde på beautyspace.dk. Bloggen hedder "dronningnorskovsalle.blogspot.com"

Vi "ses" i blogland ;-)
Ha' en dejlig dag
Venlige hilsner Conni

Conni Nørskov sagde ...

Okay, skriver lige denne vej igen, for jeg er godt nok grøn som i total amatør, hvad angår det her blogging. Men altså, det jeg ville sige er "Stort Velkommen som min første faste læser" - det er da helt forrygende! ;-)

Conni

Anjainspace sagde ...

Conni: Jeg er også meget grøn, så jeg håber, at du kan læse denne kommentar! :D Og mange tak for dit "velkommen". Jeg glæder mig til at se, hvad det her bloggeri kan føre med sig ford dig (og mig!)