onsdag den 24. august 2011

Kan du lide Ole?

Ja, du ved Ole... Ole Henriksen? Det kan jeg! Jeg elsker hans personlighed og hans produkter. Som Ole selv ville have sagt: "de er fantastiske - I love it!"

Mht. hudpleje må jeg dog krybe til korset og sige, at min nyeste favorit  er Vitalic-serien fra Murad. Derfor har jeg en lille udgave (59 ml) af "pick me up face tonic" og "on the go cleanser" i overskud, som er helt nye og uåbnede, og dem skal en heldig vinder jo have! :)

Du kan være med i konkurrencen ved at skrive en kommentar i kommentarfeltet. Vinderen bliver udtrukket og offentliggjort fredag formiddag - sæt igang!


5 kommentarer:

Maria sagde ...

Jeg kan godt lide Ole!! :D Jeg har dog ret følsom hud. Får tit eksem, men er hans produkter ikke ret naturlige? I hvert fald vil jeg gerne deltale i konkurrencen! :D
Kh. Maria

Anna Louise sagde ...

I love it also :D Har altid gerne villet prøve Oles produkter, da de virker utroligt lækre!
Kh. Anna Louise

Conni Nørskov sagde ...

Jamen jeg fortsætter da med at lægge kommentarer ind, og ja, jeg er vild med Ole! Plejer at sige, at han har (re)legaliseret det at være i godt humør, og jeg gør hvad jeg kan, for at lade mig smitte og inspirere af ham. Har endnu til gode at prøve nogle af hans produkter, men Murad siger jeg bestemt heller ikke nej til. Der har jeg så heller ikke været endnu, men måske er det på fredag, jeg er heldig? :-)

Tina Bjerre sagde ...

Hej Søs.
Så kom jeg også en tur forbi
Glæder mig meget til vi ses igen.
I love it too :-)
Stort knus

Anonym sagde ...

ÓLe Ole Ole allerede med den start blir man i godt humør. Jeg synes Ole Henriksen er en inspiration Til alle- store, som små, tygge som tynde, homoseksuel, hetroseksuelle og biseksuelle. Jeg tar hatten af og bøjer mig i støvet for han måde at overkomme et hvert problem på. Og hvis der kommer en go sang i radioen, hvem tillader sig så ikke at smide en hylest dans til Ole. jeg kan ikke sige noget om hans produkter- har ikke prøvet dem - men det skal de da en dag. Stine Einarsson