fredag den 26. august 2011

En heldig vinder :)

Hvor var det spændende at kunne lege julemand for en dag!

Jeg selv har glædet mig meget til i dag, da der jo har været gode vinderchancer. 5 kommentarer blev det til, og tusind tak for dem!
Desværre har jeg ikke en præmie til alle, og det er jo sådan set det mest ærgerlige. Forhåbentlig laver jeg en anden give-away på et tidspunkt?

Men altså: jeg lagde numrene fra 1-5 i en pose og trak lod. Vindernummeret blev 3, hvilket vil sige at den 3. kommentar har vundet :)

Et stort tillykke skal lyde til: Conni Nørskov!
Vil du sende mig en mail med din adresse? Så kommer der 2 stk. Ole H miniprodukter (cleanser + tonic) med posten.

Jeg håber, at I andre vil nyde weekenden, og at I må få en skøn dag!

4 kommentarer:

Conni Nørskov sagde ...

Eeeeeej, hvor svineheldig kan man bare være?! Tusind, tusind tak søde :-) Jeg glæder mig virkelig meget til at afprøve produkterne!
Æhm, jeg har bare lige et spørgsmål - hvordan mailer jeg til dig? Kan ikke lige finde din mailadresse på bloggen, og det dér Friend Connect-halløj kan jeg ikke lige gennemskue?

Conni Nørskov sagde ...

Aj, godmorgen Conni! Har fundet din mailadresse, Anja! Sender fluks min adresse til dig. Jeg trænger vist til weekend, hehe! ;-)

Anjainspace sagde ...

Connie: Nej - det er mig der trænger til weekend :). Har først lige sat den på fordi jeg kunne se den manglede :D Så godt du kunne minde mig på det

Conni Nørskov sagde ...

Hej Anja!
Vil lige orientere dig om, at jeg har modtaget pakken med den dejlige præmie fra dig, i dag. Jeg har postet et indlæg på min blog om dem :)