fredag den 15. juli 2011

Et par lækre mænd, en beautylicious konkurrence og en øjencreme der skal prøves!

I dag er en en dag med optur på flere områder fordi:
  1. Jeg skal til Take That koncert i morgen!
  2. Min yndlingsblogger, Anette (på Beautyspace.dk) udlodder præmier i dag! Hun skriver om ting, der interesserer mig (red. beauty beauty og mere beauty-stuff! :) ) Se linket under mine favoritblogs (der er kun den ene blog indtil videre).
  3. Det er første dag i min F-E-R-I-E og jeg har dermed kunnet rende morgengrim rund i py indtil nu - oh happy day :)
  4. Jeg har fundet en vildt lækker øjencreme fra et apotekermærke der er noget undervurderet synes jeg.
For at starte med Take That kan jeg sige, at jeg skal afsted med min lækre søster. I morgen kl. 18.00 går det løs, for der åbnes dørene. Det bliver SÅ fedt.
Interessen for dem startede allerede da min søster og jeg delte værelse - der var tapetseret med Take That plakater og båndoptageren spillede "Take That And Party" til båndsalat - det var tider! :)
Som min søster så fint siger, må vi lige huske papirsposerne til at trække vejret i til i morgen! Det bliver en vild oplevelse!

I dag er det store-konkurrence-dag igen, da Anette udlodder en makeover med tilhørende photoshoot samt lækre økoprodukter - så kig lige forbi hende. Et spændende site! (Og sig til Anette hvis det ikke er ok, at  jeg kommenterer her)
Nu til øjencremen fra Natuvive:
Natuvive age control eye care Anti-age øjencreme er med druekerneolie, grøn te, rooibos og silkeprotein, vitamin E og aloe-extrakt. 
Olien virker naturlig fugtbindende, blødgørende og plejende for huden. Den grønne te modvirker frie radikaler og beskytter mod ydre påvirkninger. Rooibos modvirker også frie radikaler og virker nærende og plejende. Silkeproteinet virker naturligt fugtbindende og giver en silkeagtig følelse.  Cremen indeholder ikke nogen parabener og koster omkring 159 kroner og bliver kun solgt ved apotekerne, f.eks. her:
Konsistensen er virkelig lækker. Er glat og blød på huden og trænger hurtigt ind. Indtil videre er jeg rigtig glad for den, og så må vi prøve af, om den over tid kan holde hvad den lover - nemlig at give glød og udglatte fine linjer. For måske er jeg kun 26.. men jeg er faktisk ved at få små linjer ved øjnene (*GISP*) så det kunne være godt at få stoppet den udvikling lidt! :)
Nu da kl. snart er 12.00 (og jeg STADIG sidder i py med morgenhår!) må jeg vidst hellere få gjort noget ved det.. blogverdenen kan jo godt optage én lidt. Og forresten må I lige have tålmodighed med det halv-kedelige design - det er trods alt min første blog og det kan KUN blive bedre!


Har du en favoritøjencreme? Og er Take That in eller bare yt? Smid en kommentar :D

Ingen kommentarer: