torsdag den 14. juli 2011

Al begyndelse er svær..!

Nu skete det endelig! Jeg fik mig taget sammen til at få lavet en blog. Og ja, jeg ved at alle med respekt for sig selv burde have sådan en blog. Men man skal jo nogen gange have sig taget sammen. I alle tilfælde ved jeg, at al begyndelse er svær, men at jeg plejer at være meget lærenem - så måske er jeg helt ferm til denne blogverden når der er gået en måned..eller to.

Mine store interesser er alt der har med hudpleje og skønhed at gøre samt at bruge min kreativitet på bl.a. at male. Disse ting vil bloggen meget komme til at handle om, samtidig med at jeg jo nok ikke kan undgå at nævne ting om mig selv og mit syn på verden.


Jeg håber du vil læse med og eventuelt kommentere.


Hvad synes du kunne være spændende, at jeg tog med på min blog?

Ingen kommentarer: